sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Kaikella on aikansa ja paikkansa

Eiliseen postaukseen viitaten.

Olen siis tuskaillut liikakilojen kanssa muutaman vuoden.
Ja tuskailu jatkuu edelleen.
Tällä viikolla on rytissyt:

  1. Olin kilpparitapaamisessa, jossa perhdyimme NLP-oppeihin. Huomasin, että olen hokenut koko ajan itselleni "en voi liikkua, en palaudu...". Nyt hoen itselleni "kyllä, minulla on mahdollisuus palautua", "voin liikkua omaan tahtiin". Muutan Olen muuttanut ajatteluni, niin että karsin ei/en-alkuiset ajatukset.
  2. Tapasin monella tapaa omannäköisen ihmisen joka on ystäväniystävä, löysimme heti punaisen langan ja lähdimme toteuttamaan yhdessä yhtä projektia (tästä myöhemmin).
  3. Olen tilannut Katrilta ruokavalioanalyysin, hän kirjoittaa Fit You Too- blogia. Kirjoitin sumeilematta ja säästelemättä normaalit päiväni. Koin jo kirjaamis-vaiheessa ahaa-elämyksiä.
    Mietin pitkään olisinko ottanut pidempiaikaisen etävalmennuksen Katrin kanssa. Mutta alkuksi päädyin tähän ratkaisuun.
    Valitsin Katrin, sillä hän vaikuttaa riittävän suoralta tyypiltä. Tarvitsen ihmisen joka ei hyssyttele, eikä silittele.
    Suora puhe on pop!
  4. Luettuani pitkään mielessäni olleita kirjoja, koin monta ahaa-elämystä.
    Tämä heräämiseni saattaa johtua siitä, että viimein pääkopassa on vähän väljyyttä. Olen saanut töissä kaksi laajaa projektia päätökseen ja lisäksi lasten harrastukset ovat suuriltaosin kesätauolla.
    Huoh.
kuva pinterestistä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos, ilahdutit kommentillasi ♥