lauantai 25. tammikuuta 2014

Biosignature

En olekkaan kertonut, että olen saanut nauttia informaatiotulvaa Biosignature-mittauksen puitteissa.

Olen ollut vuonna 2012 Sannan valmennuksessa Optimal Performance-yrityksessä.
Voin lämpimästi suositella hänen suunnatonta ammattitaitoa ja lämpöä :)

Luettuani Sannan yhden valmennettavan kommenttia tuloksista,
http://www.lily.fi/blogit/cherryjam/.
Voin vain toivoa, että pääni olisi ollut tuolloin valmennusjaksolla valmis muutokseen.
Kuten aiemmin olen monesti sanonut nyt olen prosessoinut muutosta pitkällä tähtäimellä ja tämä alkaa pikkuhiljaa tuottamaan tulosta.

Jos olet empinyt sopiiko tämä valmennusmuoto sinulle, kannattaa ostaa tai lainata Kaisa Jaakkolan Taikinasta Teräkseksi- kirja.



Tässä on perusasiat elämäntapamuutokseen. 
Askel askeleelta.
Ostin itse kirjan tähän pään sisäisen prosessin tukemiseen. 
Ja pari muutakin opusta.
Taikinasta teräkseksi-kirjasta aion napsia omalle kohdalleni sopivia tippejä.
Aamupalan olen muuttanut jo proteiinipainotteiseksi.
Viljat olen kokolailla karsinut ruokavaliostani,
en totaalikieltäytymisen muodossa, mutta pääosin. 
Viljojen karsimisella ja runsaalla vedenjuonnilla on ollut huomattavia tuloksia.





2 kommenttia:

  1. Onko tossa kirjassa ruokaohjeita tai reseptejä? :)

    VastaaPoista
  2. Moikka, anteeksi, että vastaus on viipynyt!
    Kirjassa ei ole varsinaisia reseptejä, mutta äärimmäisen hyviä vinkkejä ruokailuun.
    Käy plaraamassa paikallisessa kirjakaupassa :) Aurinkoista kevättä!

    VastaaPoista

kiitos, ilahdutit kommentillasi ♥